Модуль ІІІ. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ.

Деталі
Перегляди: 5652

Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

Тема 8. Особистість зпогляду соціальної психології. Проблеми соціалізації особистості на сучасному етапі суспільного розвитку.

1. Запитання до семінарського заняття

1.   Соціально-психологічна природа особистості.

2.  Поняття індивід, індивідуальність, особистість.

3.  Основні ознаки та простори існування особистості.

4.   Підходи до структури особистості.

5.  Сутність соціалізації, її стадії та інститути.

6.  Механізми соціалізації.

7.  Соціально-психологічні теорії особистості.

8. Роль гендера у соціалізації індивіда.

 

 

Тема 9. Особистість у структурі групових стосунків. Лідерство і керівництво в групах.

1. Запитання до семінарського заняття

1.            Поняття про лідерство і керівництво.

2.            Теорії походження лідерства і керівництва.

3.            Стилі лідерства і керівництва, їх переваги та недоліки.

4.            Поняття  про статус особистості у групі.

5.            Позиція особистості. Установка як елемент позиції особистості.

6.            Поняття ролі, рольова теорія особистості.

 

2. Практична частина заняття.

         1. Методика «Діагностика міжособистісних стосунків». Тест Т.Лірі.

 

 

Тема 10. Духовність  суспільства та проблеми духовного розвитку особистості.

1. Запитання до семінарського заняття

1. Актуалізація проблеми духовного розвитку людства у ІІІ тисячолітті.

2. Філософський та соціально-психологічний зміст поняття духовності та духовного розвитку особистості.

3. Духовний розвиток в індивідуально-психологічному та соціокультурному вимірах.

4. Соціально психологічні та індивідуально-особистісні умови духовного зростання людини.

5. Принципи духовного розвитку особистості ІІІ тисячоліття.

6. «Монадна особистість» та її роль у становленні духовності суспільства.

7. Особливості професійної підготовки психологів до консультативної роботи з використанням духовно орієнтованого підходу.

8. Моделювання психолого-педагогічних умов для духовної самореалізації майбутнього професіонала.

 

2. Практична частина заняття.

1.     Психологічна діагностика духовного розвитку особистості.

2.     Аналіз індивідуально-особистісних і соціально-психологічних факторів духовного зростання дітей різного віку.

  1. Специфіка реалізації духовно орієнтованого підходу у консультативній практиці. 
  2. Розробка та впровадження  духовно орієнтованих тренінгових занять  у роботі зучнями різного віку.