ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Деталі
Перегляди: 3837

ПРОГРАМА КУРСУ “ ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ”

І. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Програма курсу «Психологія реклами» розрахована на вивчення студентами основ психології реклами, розкриття понять про рекламу, вплив реклами на особистість, розроблена з урахуванням вимог щодо підготов­ки  студентів.

Однією із основних  цілей цього курсу є ознайомлення з рекламною діяльністю як із системою рекламних комунікацій. Психологія рекламної діяльності не може обмежуватись вивченням тільки однієї традиційної комерційної реклами. Рекламна діяльність – це складна система зв’язків та стосунків між людьми, які включають в себе велику кількість різноманітних способів взаємного впливу людей один на одного. При цьому рекламний вплив не є одностороннім, а являє собою багаторівневу систему комунікацій з широкою мережею можливих зворотних зв’язків.

Основні завдання навчального курсу:

-          ознайомити студентів з теоретичними механізмами рекламного впливу і  закріпити отриманні знання практичними навичками;

-          розкрити механізми психологічного впливу на споживача;

-          показати специфічні особливості ставлення до рекламних заходів в різних методологічних підходах;

-          розкрити характерні особливості  різних видів реклами;

 

Навчальний курс «Психологія реклами»  складається з двох модулів, на основі якого передбачено розглянути такі теми:

Тема 1Загально-теоретичні проблеми психології реклами

Тема 2. Роль психічних процесів у  формуванні рекламних образів

Тема 3. Засоби психологічного впливу в рекламі

Тема 4. Види реклами и рекламної діяльності

Тема 5. Психологічні особливості розміщення реклами в різних засобах масової інформації

Тема 6.  Соціально-психологічні проблеми рекламної діяльності

 

Вивчення зазначеного навчального курсу передбачає , що студент повинен знати:

-         Основні поняття і терміни в курсі психологія реклами;

-         Психотехнології  рекламної стратегії;

-         Особливості психічних процесів в рекламі;

-         Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів;

-         Психологія мотивації в рекламі

-         Психотехнології рекламних засобів зі зворотнім зв’язком 

-         Психотехнології рекламних засобів  

-         Психотехнології ефективних презентацій, торгових ярмарок та виставок

 

На основі цих знань повинні бути сформовані такі уміння:

-         Зробити психотехнічний аналіз реклами;

-         Проводити психологічні дослідження;

-         Визначити психологічну ефективність реклами;