Орієнтовні питання до іспиту (заліку)

Деталі
Перегляди: 3893

Орієнтовні питання до іспиту (заліку)

1.     Поняття про «Психологію мистецтва».

2.     Об’єкт психології мистецтва.

3.     Завдання психології мистецтва.

4.     Предмет психології мистецтва.

5.     Історичний аналіз досліджень зорової перцепції і уяви в контексті

6.     психологічного мистецтва.

7.     Художнє сприймання як наукова проблема.

8.     Дослідження відображення процесу “естетичної реакції” у свідомості

9.     людини.

10.Міждисциплінарні зв’язки психології мистецтва.

11.Напрямки естетико-психологічного аналізу.

12.Психологія музичного сприйняття.

13.Психологія музично-творчої діяльності.

14.Психологія музично-виконавчої діяльності.

15.Психологія творчості актора.

16.Психологія сценічної діяльності.

17.Музика в світлі психоаналізу.

18.Психологія особистості сценічної чарівності.

19.Міфологічні джерела психології культури.

20.Психологічна роль мови в культурі.

21.Час і простір як фактори музичного формоутворення.

22.Процес образотворчої творчості й проблема “зворотних зв’язків”.

23.Проблема й пошуки у вивченні художніх здібностей.

24.Натхнення й інтуїція.

25.Співпереживання й співтворчість.

26.Психологія творчості.

27.Психологія імпровізації.

28.Зведення фантазії до інших психічних процесів.

29.Продукти фантазії й реальність.

30.Пояснювальні принципи фантазії.

31.Психологічний аспект проблеми аналізу й синтезу.

32.Автор і ступінь його схильності до творчості.

33.Художня творчість як специфічна діяльність.

34.Художня творчість – створення непередбаченої художньої реальності.

35.Психологічні механізми художньої творчості.

36.Підходи й принципи впливу музикою.

37.Символдрама як творчість.

38.Взаємовідносини між рухом і розумом.

39.Теорії художнього сприйняття.

40.Несвідоме в психології мистецтва.

41.Психоаналіз у трактуванні природи мистецтва.

42.Роль свідомих моментів у мистецтві.

43.Практичне застосування психоаналітичного методу.

44.Створення та сприймання творів мистецтва.

45.Основні проблеми психології мистецтва.

46.Взаємозв’язок мови і творчості.

47.Застосування психоаналізу в процесі творчості.

48.Етапи формування творчого процесу.

49.Відображення “естетичної реакції” у свідомості й в організмі як в цілісній

50.системі.

51.Л.С. Виготський, З.Фрейд та інші психологи про психологію мистецтва.

52.Проблеми особистості в мистецтві (кін. XIX - поч. XXст.).

53.Структура психології мистецтва.

54.Проблеми психології мистецтва.

55.Гештальтпсихологія як напрямок естетико-психологічного аналізу.

56.Теорії мистецтва.

57.Психологія релігійного символізму.

58.Культура та психоаналіз Е. Фромма.

59.Культура поведінки в сучасному світі.

60.Три етапи процесу сприймання за Брудером.

61.Модель процесу уяви в когнітивній психології.

62.Уява як незвичайний ефективний спосіб зв’язку подів, фактів, речей.

63.Здатність до відтворення та продукування нових образів.

64.Структура психологічної діяльності та психологія мистецтва.

65.Роль внутрішньо-психологічного конфлікту у творчості.

66.Етапи формування творчого процесу.

67.Феномен духа в мистецтві.

68.Теорія почуттів Ліппса.

69.Особливості емоційного впливу реальних і художніх подій.

70.Катарсис як процес “самозгоряння” афектів і як процес посилення афектів.

71.Усвідомлювані й неусвідомлювані елементи художньої установки.

72.Художній текст та художній твір як вираз буття мистецтва.

73.Художня реальність і художня концепція

74.Художній стиль.

75.Сприйняття кольору.

76.Структура простору.

77.Природа фотографії.

78.Естетика і психологія художньої творчості.

79.Аналітична психологія й проблема походження архітипічних сюжетів.

80.Мистецтво і медитація.

81.Фантастика і сучасна міфотворчість.

82.Роль психології у вивченні форм художньої творчості.

83.Таємна місія музики.

84.Час і простір як фактори музичного формоутворення.

85.Процес образотворчої творчості й проблема “зворотних зв’язків”.

86.Проблема й пошуки у вивченні художніх здібностей.

87.Натхнення й інтуїція.

88.Співпереживання й співтворчість.

89.Психологія творчості.

90.Психологія імпровізації.

91.Автор і ступінь його схильності до творчості.

92.Художня творчість як специфічна діяльність