Орієнтовні питання до іспиту (заліку)

Деталі

Орієнтовні питання до іспиту (заліку)

1.     Поняття про «Психологію мистецтва».

2.     Об’єкт психології мистецтва.

3.     Завдання психології мистецтва.

4.     Предмет психології мистецтва.

5.     Історичний аналіз досліджень зорової перцепції і уяви в контексті

6.     психологічного мистецтва.

7.     Художнє сприймання як наукова проблема.

8.     Дослідження відображення процесу “естетичної реакції” у свідомості

9.     людини.

10.Міждисциплінарні зв’язки психології мистецтва.

11.Напрямки естетико-психологічного аналізу.

12.Психологія музичного сприйняття.

13.Психологія музично-творчої діяльності.

14.Психологія музично-виконавчої діяльності.

15.Психологія творчості актора.

16.Психологія сценічної діяльності.

17.Музика в світлі психоаналізу.

18.Психологія особистості сценічної чарівності.

19.Міфологічні джерела психології культури.

20.Психологічна роль мови в культурі.

21.Час і простір як фактори музичного формоутворення.

22.Процес образотворчої творчості й проблема “зворотних зв’язків”.

23.Проблема й пошуки у вивченні художніх здібностей.

24.Натхнення й інтуїція.

25.Співпереживання й співтворчість.

26.Психологія творчості.

27.Психологія імпровізації.

28.Зведення фантазії до інших психічних процесів.

29.Продукти фантазії й реальність.

30.Пояснювальні принципи фантазії.

31.Психологічний аспект проблеми аналізу й синтезу.

32.Автор і ступінь його схильності до творчості.

33.Художня творчість як специфічна діяльність.

34.Художня творчість – створення непередбаченої художньої реальності.

35.Психологічні механізми художньої творчості.

36.Підходи й принципи впливу музикою.

37.Символдрама як творчість.

38.Взаємовідносини між рухом і розумом.

39.Теорії художнього сприйняття.

40.Несвідоме в психології мистецтва.

41.Психоаналіз у трактуванні природи мистецтва.

42.Роль свідомих моментів у мистецтві.

43.Практичне застосування психоаналітичного методу.

44.Створення та сприймання творів мистецтва.

45.Основні проблеми психології мистецтва.

46.Взаємозв’язок мови і творчості.

47.Застосування психоаналізу в процесі творчості.

48.Етапи формування творчого процесу.

49.Відображення “естетичної реакції” у свідомості й в організмі як в цілісній

50.системі.

51.Л.С. Виготський, З.Фрейд та інші психологи про психологію мистецтва.

52.Проблеми особистості в мистецтві (кін. XIX - поч. XXст.).

53.Структура психології мистецтва.

54.Проблеми психології мистецтва.

55.Гештальтпсихологія як напрямок естетико-психологічного аналізу.

56.Теорії мистецтва.

57.Психологія релігійного символізму.

58.Культура та психоаналіз Е. Фромма.

59.Культура поведінки в сучасному світі.

60.Три етапи процесу сприймання за Брудером.

61.Модель процесу уяви в когнітивній психології.

62.Уява як незвичайний ефективний спосіб зв’язку подів, фактів, речей.

63.Здатність до відтворення та продукування нових образів.

64.Структура психологічної діяльності та психологія мистецтва.

65.Роль внутрішньо-психологічного конфлікту у творчості.

66.Етапи формування творчого процесу.

67.Феномен духа в мистецтві.

68.Теорія почуттів Ліппса.

69.Особливості емоційного впливу реальних і художніх подій.

70.Катарсис як процес “самозгоряння” афектів і як процес посилення афектів.

71.Усвідомлювані й неусвідомлювані елементи художньої установки.

72.Художній текст та художній твір як вираз буття мистецтва.

73.Художня реальність і художня концепція

74.Художній стиль.

75.Сприйняття кольору.

76.Структура простору.

77.Природа фотографії.

78.Естетика і психологія художньої творчості.

79.Аналітична психологія й проблема походження архітипічних сюжетів.

80.Мистецтво і медитація.

81.Фантастика і сучасна міфотворчість.

82.Роль психології у вивченні форм художньої творчості.

83.Таємна місія музики.

84.Час і простір як фактори музичного формоутворення.

85.Процес образотворчої творчості й проблема “зворотних зв’язків”.

86.Проблема й пошуки у вивченні художніх здібностей.

87.Натхнення й інтуїція.

88.Співпереживання й співтворчість.

89.Психологія творчості.

90.Психологія імпровізації.

91.Автор і ступінь його схильності до творчості.

92.Художня творчість як специфічна діяльність

   

Всього відвідувань  

10007945
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
26498
13438
49361
31672
139111
9498396
10007945

Your IP: 18.220.137.164
Server Time: 2024-04-25 16:49:44
   

GTranslate  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Вхід  

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу


НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ