Питання до екзамену
- Деталі
- Створено: Понеділок, 14 березня 2011, 10:54
- Останнє оновлення: Середа, 03 квітня 2013, 08:58
- Автор: moderator
- Перегляди: 4137
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}
Питання до екзамену з дисципліни
«Методологія і методи наукових психологічних досліджень»
5 курс
1. Сутність методології науки
2. Значення та результати діяльності методології науки
3. Структура методології науки
4. Функції сучасної методології
5. Поняття про об’єкт і предмет наукової діяльності
6. Традиційні та актуальні методологічні проблеми
7. Роль методології у психології
8. Структура наукової психології
9. Принципи наукових досліджень: філософський рівень
10. Принципи наукових досліджень: загальнонауковий рівень
11. Принципи наукових досліджень: теоретико-психологічний рівень
12. Принципи наукових досліджень: психолого-прикладний рівень
13. Принципи наукових досліджень: практично-психологічний рівень
14. Принципи наукових досліджень: онтопсихологічний рівень
15. Основні методологічні підходи: загальна характеристика
16. Центральні методологічні категорії: загальна характеристика
17. Поняття про теорії і концепції як результат діяльності методології
18. Категорії особистості: індивід, особистість, індивідуальність.
19. Категорії діяльності: учіння, праця, спілкування, гра.
20. Категорії розвитку: розвиток, виховання, навчання
21. Сутність особистісно-орієнтованого підходу
22. Сутність вікового підходу
23. Сутність діяльнісного підходу
24. Сутність індивідуального та диференційованого підходу
25. Сутність системно-структурного підходу
26. Сутність генетичного та поведінкового підходу.
27. Класифікація методів наукового дослідження
28. Етапи наукового дослідження, загальна характеристика
29. Теоретичні методи наукового психологічного дослідження, їх характеристика. Аналіз, систематизація, групування, теоретичне моделювання.
30. Діагностичні методи наукового психологічного дослідження, їх характеристика
31. Розвивальні методи наукового психологічного дослідження, їх характеристика. Консультування та його роль у розвивальній роботі.
32. Статистичні методи наукового психологічного дослідження, їх характеристика. Кореляційний, факторний аналіз.
33. Метод спостереження, його загальна характеристика, переваги і недоліки.
34. Метод бесіди, загальна характеристика, переваги і недоліки.
35.Метод анкетування, загальна характеристика, переваги і недоліки.
36. Метод аналізу продуктів діяльності, загальна характеристика, переваги і недоліки.
37. Метод експерименту, загальна характеристика, переваги і недоліки.
38. Метод тестування, загальна характеристика, переваги і недоліки.
39. Констатувальний етап дослідження, його мета та завдання.
40. Аналіз та інтерпретація експериментальних даних. Способи аналізу. Теоретико-експериментальне моделювання.
41. Формувальний етап дослідження, його мета і завдання
42. Профілактичні методи, їх характеристика. Поняття про менторство.
43. Розмовні методи та їх місце у профілактичній роботі. Консультування.
44. Корекційні методи, їх характеристика.
45. Тренінг та його роль у корекційній роботі.
46. Контрольний етап дослідження, його мета і завдання
47. Вступна частина наукового дослідження, її складові.
48. Поняття про методику наукового дослідження, її сутність.
49. Поняття про технологію, її сутність.
50. Вимоги до написання реферату
51. Вимоги до написання курсової роботи
52. Вимоги до написання дипломної роботи
53. Вимоги до написання магістерської роботи.
54. Порядок оформлення літератури у науковому дослідженні.