Питання до заліку
- Деталі
- Створено: Понеділок, 14 березня 2011, 10:54
- Останнє оновлення: Середа, 03 квітня 2013, 08:58
- Автор: moderator
- Перегляди: 4393
Питання до заліку з дисципліни
«Методологія і методи наукових психологічних досліджень»
3 курс
1. Сутність методології науки
2. Значення методології науки
3. Результати діяльності методології науки
3. Структура методології науки
4. Філософська методологія, її сутність
5. Загальнонаукова методологія, її сутність
6. Конкретно-наукова методологія, її сутність
7. Методико-технологічна методологія, її сутність
8. Функції сучасної методології
9. Поняття про об’єкт і предмет наукової діяльності.
10. Поняття про мету і завдання наукового психологічного дослідження
11. Традиційні та актуальні методологічні проблеми
12. Роль методології у психології
13. Структура наукової психології
14. Філософські принципи наукових психологічних досліджень
15. Загальнопсихологічні принципи наукових досліджень
16. Галузеві принципи наукових досліджень
17. Основні методологічні підходи: загальна характеристика
18. Центральні методологічні категорії: загальна характеристика
19. Поняття про теорії і концепції як результат діяльності методології
20. Сутність особистісно-орієнтованого підходу
21. Сутність вікового підходу
22. Сутність діяльнісного підходу
23. Сутність індивідуального та диференційованого підходу
24. Сутність системно-структурного підходу
25. Сутність генетичного та поведінкового підходу
26.Класифікація методів наукового дослідження
27. Етапи наукового дослідження, загальна характеристика
28. Теоретичні методи наукового психологічного дослідження, їх характеристика. Аналіз, систематизація, групування.
29. Діагностичні методи наукового психологічного дослідження, їх загальна характеристика
30. Розвивально-корекційні методи наукового психологічного дослідження, їх характеристика. Консультування та його роль у розвивальній роботі. Тренінг та його роль у корекційній роботі.
31. Статистичні методи наукового психологічного дослідження, їх характеристика. Кореляційний, факторний аналіз.
32. Метод спостереження, його загальна характеристика, переваги і недоліки.
33. Метод бесіди, загальна характеристика, переваги і недоліки.
34.Метод анкетування, загальна характеристика, переваги і недоліки.
35. Метод аналізу продуктів діяльності, загальна характеристика, переваги і недоліки.
36. Метод експерименту, загальна характеристика, переваги і недоліки.
37. Метод тестування, загальна характеристика, переваги і недоліки.
38. Констатувальний етап дослідження, його мета та завдання
39. Аналіз та інтерпретація експериментальних даних. Способи аналізу.
40. Формувальний етап дослідження, його мета і завдання
41. Контрольний етап дослідження, його мета і завдання
42. Вступна частина наукового дослідження, її компоненти.
43. Вимоги до написання реферату
44. Вимоги до написання курсової роботи
45. Вимоги до написання дипломної роботи
46. Вимоги до написання магістерської роботи.
47. Порядок оформлення літератури у науковому дослідженні.
48. Категорії особистості: індивід, особистість, індивідуальність
49. Категорії діяльності: провідна діяльність, творчість, види діяльності.
50. Категорії розвитку: розвиток, виховання, навчання, учіння, гра.