ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
- Деталі
- Створено: П'ятниця, 08 квітня 2011, 18:19
- Останнє оновлення: Середа, 03 квітня 2013, 08:58
- Автор: moderator
- Перегляди: 4117
ПРОГРАМА КУРСУ “ ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ”
І. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Програма курсу «Психологія реклами» розрахована на вивчення студентами основ психології реклами, розкриття понять про рекламу, вплив реклами на особистість, розроблена з урахуванням вимог щодо підготовки студентів.
Однією із основних цілей цього курсу є ознайомлення з рекламною діяльністю як із системою рекламних комунікацій. Психологія рекламної діяльності не може обмежуватись вивченням тільки однієї традиційної комерційної реклами. Рекламна діяльність – це складна система зв’язків та стосунків між людьми, які включають в себе велику кількість різноманітних способів взаємного впливу людей один на одного. При цьому рекламний вплив не є одностороннім, а являє собою багаторівневу систему комунікацій з широкою мережею можливих зворотних зв’язків.
Основні завдання навчального курсу:
- ознайомити студентів з теоретичними механізмами рекламного впливу і закріпити отриманні знання практичними навичками;
- розкрити механізми психологічного впливу на споживача;
- показати специфічні особливості ставлення до рекламних заходів в різних методологічних підходах;
- розкрити характерні особливості різних видів реклами;
Навчальний курс «Психологія реклами» складається з двох модулів, на основі якого передбачено розглянути такі теми:
Тема 1Загально-теоретичні проблеми психології реклами
Тема 2. Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів
Тема 3. Засоби психологічного впливу в рекламі
Тема 4. Види реклами и рекламної діяльності
Тема 5. Психологічні особливості розміщення реклами в різних засобах масової інформації
Тема 6. Соціально-психологічні проблеми рекламної діяльності
Вивчення зазначеного навчального курсу передбачає , що студент повинен знати:
- Основні поняття і терміни в курсі психологія реклами;
- Психотехнології рекламної стратегії;
- Особливості психічних процесів в рекламі;
- Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів;
- Психологія мотивації в рекламі
- Психотехнології рекламних засобів зі зворотнім зв’язком
- Психотехнології рекламних засобів
- Психотехнології ефективних презентацій, торгових ярмарок та виставок
На основі цих знань повинні бути сформовані такі уміння:
- Зробити психотехнічний аналіз реклами;
- Проводити психологічні дослідження;
- Визначити психологічну ефективність реклами;