ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Деталі

ПРОГРАМА КУРСУ “ ПСИХОЛОГІЯ РЕКЛАМИ”

І. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

Програма курсу «Психологія реклами» розрахована на вивчення студентами основ психології реклами, розкриття понять про рекламу, вплив реклами на особистість, розроблена з урахуванням вимог щодо підготов­ки  студентів.

Однією із основних  цілей цього курсу є ознайомлення з рекламною діяльністю як із системою рекламних комунікацій. Психологія рекламної діяльності не може обмежуватись вивченням тільки однієї традиційної комерційної реклами. Рекламна діяльність – це складна система зв’язків та стосунків між людьми, які включають в себе велику кількість різноманітних способів взаємного впливу людей один на одного. При цьому рекламний вплив не є одностороннім, а являє собою багаторівневу систему комунікацій з широкою мережею можливих зворотних зв’язків.

Основні завдання навчального курсу:

-          ознайомити студентів з теоретичними механізмами рекламного впливу і  закріпити отриманні знання практичними навичками;

-          розкрити механізми психологічного впливу на споживача;

-          показати специфічні особливості ставлення до рекламних заходів в різних методологічних підходах;

-          розкрити характерні особливості  різних видів реклами;

 

Навчальний курс «Психологія реклами»  складається з двох модулів, на основі якого передбачено розглянути такі теми:

Тема 1Загально-теоретичні проблеми психології реклами

Тема 2. Роль психічних процесів у  формуванні рекламних образів

Тема 3. Засоби психологічного впливу в рекламі

Тема 4. Види реклами и рекламної діяльності

Тема 5. Психологічні особливості розміщення реклами в різних засобах масової інформації

Тема 6.  Соціально-психологічні проблеми рекламної діяльності

 

Вивчення зазначеного навчального курсу передбачає , що студент повинен знати:

-         Основні поняття і терміни в курсі психологія реклами;

-         Психотехнології  рекламної стратегії;

-         Особливості психічних процесів в рекламі;

-         Роль психічних процесів у формуванні рекламних образів;

-         Психологія мотивації в рекламі

-         Психотехнології рекламних засобів зі зворотнім зв’язком 

-         Психотехнології рекламних засобів  

-         Психотехнології ефективних презентацій, торгових ярмарок та виставок

 

На основі цих знань повинні бути сформовані такі уміння:

-         Зробити психотехнічний аналіз реклами;

-         Проводити психологічні дослідження;

-         Визначити психологічну ефективність реклами;

   

Новини та оголошення  

   

Всього відвідувань  

10859894
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
1655
8984
41127
41748
102326
10332593
10859894

Your IP: 18.227.49.73
Server Time: 2024-11-23 10:45:18
   

GTranslate  

English French German Italian Portuguese Russian Spanish
   

Вхід  

   
© ALLROUNDER

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу


НПУ імені М.П.Драгоманова
Факультети
Інженерно-педагогічний факультет :: Історичний факультет :: Факультет іноземної філології :: Факультет інформатики :: Факультет менеджменту освіти та науки :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет психології :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет спеціальної та інклюзивної освіти :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Факультет фізичного виховання, спорту і здоров`я :: Факультет філософії та суспільствознавства :: Фізико-математичний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ