ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
- Деталі
- Створено: П'ятниця, 08 квітня 2011, 18:14
- Перегляди: 3662
ОРІЄНТОВНІ ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ
1. Структура психологічних знань.
2. Посада, спеціальність, професія.
3. Види професійної діяльності психологів.
4. Наукові дослідження як вид діяльності психологів.
5. Практична психологічна робота як вид діяльності психологів.
6. Завдання соціальної психології.
7. Завдання медичної психології.
8. Завдання педагогічної психології
9. Види діяльності практичних психологів у сфері освіти.
10. Психологічна робота у сфері соціальних стосунків
11. Навчання психологічним знанням як вид діяльності психологів.
12. Специфіка учбово-професійної підготовки психологів.
13. Види підготовки професійних психологів.
14. Структура підготовки психологів.
15. Зміст підготовки психологів.
16. Стадії, етапи і кризи професійного становлення.
17. Особистість професіонала-психолога.
18. Вплив особистості психолога на результати професійної діяльності.
19. Індивідуальний стиль діяльності практичного психолога.
20. Професійні самооцінка, самоконтроль, відповідальність.
21. Морально-етичні принципи професійної діяльності: конфіденційність, ненанесення шкоди, межа компетентності.
22. Етичний кодекс практичного психолога.
23. Професійна етика психолога.
24. Специфіка психологічного знання.
25. Потреби людини і психологічні послуги.
26. Наукове і життєве психологічне знання.
27. Специфіка психології в системі природних і гуманітарних наук.
28. Наукова і практична психологія: завдання і методи роботи.
29. Об'єктивні і суб'єктивні аспекти професійної діяльності.
30. Мотивація вибору професії (соціально-економічні, пізнавальні, індивідуально-особові аспекти).
31. Проблема професійної деформації особистості.
32. Дослідницька діяльність в області психології.
33. Психологія як область викладання.
34. Додаток спеціалізованих знань до цілісних життєвих явищ у рамках практичної роботи психологів.
35. Технологія роботи з науково-методичною літературою.
36. Форми професійного спілкування (конгреси, з'їзди, симпозіуми, конференції, семінари). Українські та світові психологічні товариства.
37. Періодичні і інформаційні видання. Учбові заклади, дослідницькі центри.
38. Розвиток професійної самосвідомості.
39. Мотивація професійної діяльності.
40. Професійна самооцінка.
41. Відповідальність психолога.
42. Стадії професійного розвитку.
43. Психолог як фахівець і психолог як особистість.
44. Спеціальні знання і авторитет психолога.
45. Особистісне зростання психолога як умова визнання його професіоналізму.